JAG HAR BESTÄMT MIG

Eftersom jag har noll ork och engagemang så stannar jag hemma ikväll, med andra ord 80-talsfesten blir inställd för min del.
Nog dax att börja tänka lite mer på sig själv och verkligen ta sig en funderare på sitt arbete och tiderna som jag jobbar. Tror och kan erkänna att jag med all säkerhet är totalt sönder stressad.
Är helt övertygad att jag håller på alldeles för mycket, men jag vill ju så mycket, vill ju hjälpa alla andra vilket resulterar i att jag skiter i mig själv. Men det får vara slut med det nu, nu är det dax att jag sätter lite tid till mig själv och framför allt - är hårdare med mina öppettider och lunch pauser på jobbet. Det funkar helt enkelt inte att flå på som en jävla dåre. Det får bli en slö lördag för min del idag, jag behöver det känner jag.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...