KVÄLL IGEN

Jösses vad veckan springer iväg. Snart helg igen ju, kul är ju det förstås eftersom jag, Maria och Jessica ska träffas och äta en bit mat och gå på after work på kvällen, kanske vi blir fler det får vi se när vi närmar oss helgen. Ska iallafall bli mysigt att ha lite tjejsnack.
Morgondagen är spikad och planerad in i varje minut. Mor får hämta Cornelia och köra henne till skolan och sen går det i ett. Jag ska själv få en efterbehandling av Patricia, ingen kemisk peeling denna gången utan nu ska hon försöka få bort all fjäll som är kvar och det är inte mycket ( tack och lov ) först efter den behandlingen så kan man se resultatet.
Patricia rekomenderade mig att göra om det om några veckor igen men det vet i fan rent ut sagt om jag vill uthärda igen, man var ju långt ifrån snygg liknade en fjällig fisk i huvudet och sen denna klådan när huden släppte......nja, jag ska överväga det noga isåfall.
Men ok, huden känns faktiskt fastare och en del ärr har försvunnit från hakan dock inte dom djupa som stört mig mest ( typiskt ).
Anna kommer imorgon och städar och hon är efterlängtad, har varken haft lust,ork eller tid att bry mig om dammtussarna som flyger omkring runt fötterna när man går. Ska bli så nice att få städat.
God afton alla

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...