MAN E JU SNYGG

Som jag ser ut på min haka hahah, ser nästan sjukt ut. Lite kunde jag dölja med smink men hallå....och jag som har en massa ärenden att göra idag. Folk kommer nog att rygga och tro det är smittsamt
Har ni tänkt på så tyst det varit egentligen under denna tiden som det inte varit flygplan i luften??? Först nu när jag var ute imorse så la jag märke till ett dånande ljud på himlen och jag nästan försökte titta efter ljudet och undrade "vad är det" . Då slog det mig....ett flygplan. Vilket oljud dom maskinerna har egentligen, speciellt nu när man inte hört dom på ett tag.
Med andra ord slut på den totala tystnaden i trädgården....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...