NU SITTER JAG HÄR IGEN

Kollar email och slappar ett litet tag i soffan. En lugn paus med andra ord. Ikväll är det dax för zumban igen ( tänk att man kan längta efter att träna, har aldrig hänt mig tidigare ) tack vare grannarna så kan jag komma iväg och träna. Lasse ska på fotboll ( såklart )samtidigt, så det körde ihop sig lite och nästa vecka kan jag inte träna alls så jag kände att denna gången ville jag inte missa och då ställde Louise och Herrbjörn upp och tar Cornelia, tusen tack.
Nåja min mor hade ju också kunnat såklart men hon ställer upp så mycket annars och jag vet att även hon ville kolla på fotbollen ikväll och då var det ju bara att det gick att lösa så här.
Sitter och kollar på semester tips...man vill ju åka överallt ,runt hela jordklotet.Bara lite svårt att få till det.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...