DÅ KÖR JAG IGÅNG NU DÅ

Okej nu var den ljuva morgonstunden över, nu ska jag ut på äventyr och jag börjar med CityGross Hyllinge. Full fräs . Sen blir det upp till stugan där jag kommer att tillbringa min helg med 25 st 13 åringar. Tur det är klasresa en gång bara. Kommer inte att skriva mycket på bloggen under helgen men det kommer nog däremot att ploppa in en hel del foton från mobilen.
Vill passa på att gratta grannen Louise som fyller gammalt idag ,skämt å sidor hon är rena rama ungdomen ,om man jämför med mig då. Sen att jag ser ungre ut är ju en annan sak ;-) hihi.
Grattis iallafall Louise

1 kommentar:

Louise sa...

Tusen tack Tina! Se till att ta med dig riktigt mycket rödtjut så att du överlever helgen!

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...