GODMORGON

Tänk nu är det maj nu dröjer det inte länge förrän sommaren är här. Underbart.
Är ni förvånade över att jag redan är vaken ,pigg och kry ??? Då ska jag be att få tala om att jag redan hunnit med en start tvätt och lite frukost också och klockan är strax efter åtta.
Det var nämligen som så att efter all god mat och efterrätt och gott vin så satt vi tjejer och pratade och pratade och pratade. Plötsligt var klockan halv 12 och vi började gäspa i en kör nästan. Vi tittade på varandra och jag frågade - Ska vi gå ut eller inte??? Det svaret blev INTE.
Vi var nöjda med att ha fått bubblat av oss. Det var faktiskt skönt att vakna pigg och allert idag, man börjar bli gammal och trött helt enkelt hahahha.
Jag och Cornelia sitter och tittar på Bolibompa ,övriga medlemar sover. Kanske vi kör upp till stugan idag över dagen, mina föräldrar ska upp där så vi får se kanske vi joinar dom.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...