HOME SWEET HOME

Ja, då var man hemma igen. Duschat av sig Vesljunga doften och laddat maskinen med tvätt.
Det var riktigt mysigt att vara i stugan, fint väder och inga mygg ( nästan ).
Förberedelserna är så gott som klara inför nästa helg och Cassandra har bestämt att hon minsann vill sova i den gamla slöjdsalen på gamla skolan ( sovloftet ), undra hur kaxig hon är när hon väl ska sova där. Cassy och Cornelia skrev på den gamla griffeltavlan och när jag berättade att när jag gick i skolan så hade vi sådana svarta griffeltavlor som vi fick gå fram och göra tal på då tittade hon på mig och sa -Va, lägg av hade ni.
För en sekund så kändes det som om jag levt på stenåldern och jag kände mig RIKTIGT gammal.
Whiteboard heter det ju nu för tiden talade Cassy om för mig och det var ju inte alls lika kul att ha som en gammal svart griffeltavla.
Nåja, tiderna ändras ju och man blir ju absolut inte yngre hihi.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...