HOME SWEET HOME

Är äntligen hemma och fått styr på allt. Tvätthögen var redan stor i tvättstugan och desto större blev den ju när jag kom hem och packade upp. Kan ju säga en sak - shit var ont jag har i arslet. Å för att inte snacka om benen, men värst är nog ändå rumpan efter ridturen idag. Tölta-vet ni hur jäkla jobbigt det är om man inte får in hästen i rätt gång, kan ju säga att det skumpar duktigt och man studsar på sadeln som en studdsboll. Som ni då förstår så fick jag inte in hästen i tölt , därav svedan i arslet. Aj,aj,aj. Helgen då, jo det har faktiskt varit riktigt kul, ungarna har skött sig exemplariskt och inga större incidenter Sen är det ju tyvärr två i klassen som inte kan visa hänsyn till andra men dom har vi hållt i öronen kan ni tro men visst en del höga toner mellan varven har det varit och vilda argument.
Jag tror att alla i klassen har haft riktigt roligt och jag har nog aldrig själv haft så lite sömn och så mycket aktivitet en hel helg så jag lär nog somna tidigt idag. Brännboll, lekar,fiska, ro, älgsafari, bada, rida,fotboll listan är oändlig och jag tror nog inte att jag någonsin spelat brännboll klokan 22.00 på kvällen. Allt gick mycket bättre än vad jag trodde från början och trotts sömnbritsen och fullt hålligång så har det varit en fantastisk upplevelse att få dela detta med Cassandra ,klasskamraterna och alla mammor som ställt upp under helgen och övernattat.
Inte en ända pappa, antingen är dom smarta eller är dom lata som inte följt med det beror helt på hur man ser det. Jag skulle nog vilja säga att dom varit smarta, dom visste säkert vad det skulle innebära så....smart.
Nu ska jag förflytta mitt ömma arsle från stolen till tvättstugan.....ajajjajajaj

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...