KVÄLL

Efter Köpenhamns turen var det dax att jobba, ingen rast ingen ro. Det är gjort nu, Cornelia sover, Cassy sitter vid datorn, hon har sovemorgon imorgon. Deras lärare gav dom det eftersom hela klassen mer eller mindre hade suttit och sovit idag efter helgens bravader. Shysst av honom tycker jag. Jag har bänkat mig framför Tv n och tittar på Norska Hollywood fruar, är egentligen skittrött och jag känner att jag har varit ganska lättirriterad nu på kvällen så min skönhetssömn behövs nog också. Jag var så uppe i varv igår kväll efter helgen att jag inte var ett dugg trött på kvällen utan låg och läste sida efter sida i boken.
Lars är inte hemma så igår sov Cassy hos mig och ikväll sover Cornelia hos mig, dom slåss alltid om vem som ska sova inne hos mig så dom fick en natt var. Bägge ungarna älskar att sova i vår säng och jag tycker det är jättemysigt att ha dom hos mig när Lars är borta. Man får passa på, snart är iallafall Cassie så stor att hon inte vill längre så jag njuter av det så länge det varar.
Nu är reklamen slut så nu ska jag fortsätta kolla på Hollywood fruar.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...