LEDIGHET

Vilket väder, sitter i solstolen och bloggar ,kan det bli bättre?
Tänkte sitta här ett tag och koppla av innan jag ska köra ut till Mörarp med filtar till Maria som hon behövde låna. Hon har konfirmation på lördag och ska ha tält i trädgården och filtarna är till för prydnad för inte vill man väl hoppas att det blir dåligt väder och kallt till helgen så filtarna kommer till användning, usch nej.
Fick ett sms från mina föräldrar som är i stugan och däruppe regnar det och åskar.....ska överväga noga om jag och ungarna ska köra upp i morgon. Vädret får avgöra det.
Nä, nu ska jag ha en kopp kaffe , luta huvudet tillbaka i solstolen och blunda.
Bara grannen kan sluta klippa gräset så man kan få lite lugn och ro också ;-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...