LÖRDAG

Tänk att kunna sitta ute till halv tolv på kvällen , det gjorde jag , Lars, Louise ,Herrbjörn och Jessica. Det infann sig en speciell känsla av sommar igår, den första riktigt varma och sköna kvällen som man kunde utnyttja maximalt. Sen att vi hade markisen utdragen och infra värmen på och brasa i spisen det hade jag ju inte behövt att skriva ( haha ). Det var riktigt härligt iallafall.
Idag tänkte jag köra upp till stugan med tjejerna, dels för att förbereda kommande klassresa och för att bara komma iväg och njuta lite, går man hemma så har man alltid 100 järn i elden så för att göra så lite som möjligt så tyckte jag att urskogen var det räta valet.
Cornelia och Philippa är vakna och leker för fullt ,skulle kanske sätta fart på dom och den största farten får jag nog sätta på Cassy för hon sover fortfarande.
Ja ,eld i baken får det bli så vi kommer iväg.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...