SVETTIGT

Då sitter man här efter ett svettigt zumba pass igen och pustar ut. Vilken tur att jag går på måndagarna också ,är ju nybörjar gruppen men man känner igen musiken och rörelserna ( inte så rörigt som torsdags passet ) så man börjar kunna svänga till ordentligt med både det ena och det andra hihi. Lite vemodigt när man ska gå dit själv men när man väl är där så är det skitskoj och man dansar på till tusen.
Cassy kom precis ut från sitt rum och när jag ser henne så slår det mig hur jäkla snygg hon börjar bli, hrm måste ju brås på mig( haha). Hon har verkligen förändrats bara på några månader och börjar bli en riktig tonåring nu och man blir ju nästan nervös när man tänker på vad som komma ska. Min lilla "gumza" är stora tjejen snart, buhu.
Nä nu är det banne mig dax för duschen känner odören....och den är inte fräsch.
GoKväll

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...