TOTALY LOST

Hur många zumba pass har jag och Maria missat då på torsdagarna ??? Max två.. Vi var som yra höns ny musik nya rörelser och ett jäkla upptempo på låtarna. Shit säger jag bara. Var har jag och Maria varit hur ,hur i hela fridens namn har dom andra lärt sig så mycket på två gånger??
Hur hinner dom med att förflytta kroppen?? Helt annorlunda mot måndagarnas zumbadans som förvisso är nybörjar grupp men där känner jag iallafall igen både musiken och rörelserna. Detta var nått helt annat. Men ,men man blev svettig ändå så det stänkte om det och med lite träning och mycket kom-ihåg så ska nog detta också bli bra till slut.
Soffläge...ja tack

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...