BRÖLLOPSYRA

Har suttit och tittat på bröllopskonserten för Victoria och Daniel och som jag har gråtit. Speciellt i slutet , då stänkte det om kinderna på mig av tårar. Snacka om att man har bröllopsyra och det känns ju som om man verkligen vill ha morgondagen framför TV`n och fira tillsammans med "Vickan och Danne". Vilken total omställning detta måste vara för Daniel, shit alltså, vet han vad han gett sig in på?
Jag hade ju svimmat av nervositet om jag varit honom. Man skulle kanske gå in och betta på honom. Svimmar han så ger det tydligen 50 gånger insatsen, haha, stackarn.
Skulle vilja vara en liten fluga, då hade jag kunnat vara med på bröllopet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...