GOOOOODMORNING

Ännu en solig och vacker dag att vackna upp till, måtte det aldrig ta slut.
Idag har jag planerat in att jag ska klippa mig och göra slingor ( eller nått ), vet inte riktigt hur jag tänkte för jag har verkligen tryckt in det mellan kunderna. Ska hinna ner till stan och hem igen och gärna då vara färdigklippt på bägge sidorna innan jag har den nästkommande kunden.
Pust, nåja ska man vara fin till Midsommar så tager man vad frissan haver. Ska bli kul och se hur Sara tänker ( som ska klippa mig ) Har ju gått till samma frisör annars i århundraden så nu är det en ny som ska få sätta saxen i håret ( gulp ). Oavsett vilket så ska det bli jäkligt skönt att bli av med den risbusken som pryder min huvudsvål.
Ops, dax att köra till fritids med Cornelia.
Njut av solen ni som kan det

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, när kommer bilder på nya frillan???? Sara var nöjd iallafall ;)

Kram
M

Tina sa...

NU.........

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...