KVÄLLS BESTYR

Sista kunden kom aldrig, grrrrrrrr. Men ok, jag han ut en runda till Familia, hittade skor och lite till. Hem till middagen som stod på bordet, tacos ,mums och lite vin till det.
Jessica ringde skulle kolla på en lägenhet på Markegång och frågade om jag ville med ock kolla, självklart. Sagt och gjort, kollade in lägenheten som faktiskt var riktigt fin. En vägg behövs slås upp och utöver det så kunde hon egentligen flytta rakt in. Jättefin. Nu har hon en till lägenhet som hon ska kolla på i samma område nästa vecka så hon avvaktar men denna var faktiskt jättefin. Förhoppningsvis löser sig det med ett boende för henne och barnen snart.
Efter lägenhets besöket gick vi in till grannarna och drack lite vin och snackade ett litet tag .
Ska printa ut lite frågor till Louise som vi skulle ha imorgon på midsommar afton och jag har lovat dyrt och heligt att jag INTE ska läsa frågorn ;-)
Med andra ord.....jag får inte vinna frågesporten imorgon ,hihi.
Cassie har tre kompisar som ska sova över i natt ,undra om vi kan stå ut med fnittrandet som säkerligen kommer att följa med dessa tjejerna.
Nåja imorgon är det Midsommar afton, fest hela dagen /kvällen/ natten lång.
Ska bli riktigt trevligt, fram tills dess gott folk ha en skön kväll
Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...