LITE BLOGGANDE

Idag har jag försökt njuta av solen mellan varven av arbete, tvätt ,telefonsamtal, bank m.m.
Sammanlagt inte så mycket sol med andra ord. Även om det varit hyfsat lugnt rent arbetsmässigt så har man ju att syssla med ändå som ni märker.
Fick ett idiot ryck när jag jobbat klart. Klockan sju började jag skura köket och damma fönsterbrädorna, detta övergick sen till badrummet för att sen avslutas i barnens rum att damma (?!) Hur knepigt var inte det då?? Får helt enkelt tuppjuck på dammet som bara precis lägger sig som en matta över allt, skulle tro att allt var klätt i grå sammet.
Nått bra på TV ikväll då??? Nepp, ser dåligt ut så jag får väl sitta med min laptop i knäet och googla runt lite.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...