MAMMA.........

-Kan du inte visa mig hur man rakar sig under armarna???
- Jo,självklart.
En tanke som funnits hos mig ett tag, att introducera rakhyvlen.
- Ja nu börjar det bli pinsamt sa hon, det är därför jag alltid har en kofta på mig i skolan fast att jag har linne.
Stackars stora tjej. Att jag inte tänkt på det tidigare.
Introduktionen är avklar5ad och hon klarade det med bravur, inte ett skärsår.
Plötsligt blev hon en annan tjej....glad och sprallig och nu iförd ett linne.
- Kan jag ta deodorant eller gör det ont???
-Nejdå, ta du deo det känns bara skönt efteråt.
Min lilla tjej ( förlåt stora tjej ) håller på att bli STOR.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...