VISSTE JAG VÄL

Blodtrycket var helt ok, precis som jag visste att det skulle vara. Då är det väl nästan svart på vitt att jag måste börja ta det lite lugnt på jobbefronten och börja tänka på mig själv lite. Inte så lätt när man är egen företagare och ska jobba för brödfödan och med en massa kunder som så klart vill ha hjälp med div kroppsåkommor. Får nog se över mitt arbets schema efter semestern, tack och lov så är det betydligare lugnare nu.
Jag hade tänkt åka och bada med barnen men när jag kom hem med Cornelia från fritids så var det fullt vattenkrig i trädgården mellan Cassie, Sanna,Sebbe och Philippa så där ville ju så klart Cornelia också vara med. Med andra ord-inget bad. Kanske lika bra det om jag nu ska se till mig själv och försöka ta det lugnt. Ha ha och det skriver jag samtidigt som jag vet att jag ska jobba till halv åtta ikväll, snacka om dubbelmoral.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...