DET TAR SIG

Såja, nu har man snart styr på packningen, fattas bara Lasses kläder nu och allt nödvändigt ont som toalettsaker och sladdar till alla tekninska prylar. Som tur är har vi bara två mobilladdare nu, det var värre förr när vi alla hade olika modeller på mobilerna-då var det mer att komma ihåg.
Nu har jag en stor resväska, en liten övernattningsväska till oss alla ( båten och ett gesthous på vägen)och en badväska fallifall vi kör förbi en sjö och känner för att svalka oss.
Toapapper om man behöver nyttja naturen kan ju vara bra att ha med sig också. Vet ju aldrig när nöden kommer som värst så då får man vara beredd .
Cornelia har packat sin väska som hon ska ha i bilen och jag tittade på henne och sa - Är det allt?
- Japp sa hon, jag då kan jag köpa mer på semestern.
Hrm?????

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...