FY F-N

Tror ni jag e trött eller??Fy fanken alltså, vet inte om jag ska skratta eller gråta fast helst skulle jag nog vilja sätta mig i ett hörn och bara gråta av trötthet. Hela kroppen värker, ryggen molar, ont i fotsulorna, axlar tror jag knappt att jag har några egna och ögonen är allt annat än öppna.
Om man skulle välja på pest eller kolera så är detta böldpest.
Kommer nån och pratar med mig så tror jag att jag golvar personen ifråga för jag orkar inte vara social alls nu. Stay away ( säger jag med ett litet leende ändå)
Nått positivt mitt i all bedrövelse........EN jobbedag kvar sen är det ta mig tusan semester

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...