INSTÄLLDA PLANER

Ikväll skulle jag varit hem till en kompis käkat gott och dicka lite vin men jag hade fått ett sms kl.04.00 imorse att hon satt på akuten och att vi fick avboka kvällen (?) Thats it, jag har med andra ord ingen aning om vad som hänt henne, hoppas bara att det inte är nått allvarligt. Man blir ju ganska orolig ändå.
Jag får väl helt enkelt ge mig till tåls tills hon hör av sig. Idag har jag lite ärenden som måste uträttas men sen lär det nog bli lite bad idag också.
Undras om Cassie och Sanna har sovit nått i natt....för dom har nämligen tältat och Cornelia var ju så glad för då fick hon sova i Cassies STORA säng och i den sängen sover hon fantastiskt gott.
Hon låg där och myste igår kväll, tittade på film och bredde ut sig i sängen och somnade på studs så fort vi hade stängt av TV n.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...