KRÄFTOR

Strax ska vi in till grannarna och äta kräftor, vilket innebär att jag måste släppa boken. Överväger om jag är hungrig eller ej eller ska jag helt enkelt fortsätta den spännande läsningen.
Nja, får nog intala mig själv att jag är ganska hungrig nu. Snart blir det kräftor, jag tillhör dom som älskar kräftor men som är alldeles för lat för att skala dom ( eller vad man nu säger )
Däremot kan jag gärna tigga till mig en färdig kräftstjärt men det där med att suga ut hjärnan eller klon, det bryr jag mig inte om. Usch, räligt.
Det lär bli pillerejer för mig istället och kanske jag kan tigga till mig en stjärt eller två.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...