SNART........

Tre dagar kvar sen är det semester. Gissa om jag längtar. Just nu är man ganska trött på sitt arbete men det har varit en intensiv sommar och kroppen skriker efter ledighet. Satt igår med alla papperna till revisorn ,suck. Ett ont måste men strax är det klart, fattas bara lite utskrifter som jag ska trycka ut sen är det klart.
Cornelia är ledig från fritids idag, ska hem till en kompis vilket hon inte alls blev ledsen över.
Cassie lär väl sova till klockan 11.00 som vanligt , inte konstigt hon är trött för vi får henne inte i säng på kvällarna.
Nä, en kopp kaffe till och sen får jag köra Cornelia till Tilde innan mitt arbetspass börjar, usch , nu är jag trött på det men jag biter ihop och möter kunderna med ett leende som alltid.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...