AJ AJ

Vilken tur att jag ska till Cilla i eftermiddag och få massage. Har vaknat flera ggr i natt pga min rygg, så fort jag skulle vända mig i sängen vaknade jag. Kanske är det inte ryggen precis snarare nacken. Tänkte att det var väl ok om jag inte kunde sova för jag hade ju sovmorgon , inga barn hemma som skulle väcka en tidigt. Fick jag sovmorgon? Svar nej utan blev väckt kl.8.00. Ganska irriterande med tanke på att jag lät hela familjen sova ut dagen innan. Kunde jag somna om ? Svar nej, lika bra att pallra sig upp.
Längtar verkligen efter Cilla, känns som om hela baksidan av kroppen krampar och jag kan inte förstå folk som faktiskt har ont i sina ryggar alltid och som inte gör nått åt det.
Massage är ju en befrielse för kropp och själ.
Ibland har jag kunder som gått med smärtor i flera år och som fått ett presentkort på massage , när dom sen fått sin behandling så kan dom inte själv förstå varför dom inte fått massage tidigare. Massage är som vatten för kroppen. Ett måste.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...