ETT GLAS VIN

Risken är ju att folk som läser bloggen börjar tro att man dricker alltid ;-) men så är inte fallet, MEN nu har jag satt mig ner med ett glas rose vín. Har packat klart till Göteborgshelgen, tyvärr ser vädret ut att bli skit men vad gör det, det är bara till att gilla läget.
Stukit kläder och som vanligt när jag har packat klart så undrar jag vad jag egentligen har glömt.
Henriette skickade ett sms till mig tidigare under dagen där hon skrev att hon packat i två väskor.....????? Jag har packat i en liten som jag kallar det flygplansväska och den är bara halvfull...???? Då undrar jag ju VAD HAR JAG GLÖMT?
Alla kläder är med, skor är med, vinet är med ( blev ingen champange utan bubblande gott fläderblomsvin ) toalettgrejorna läggs ner imorgon och ändå har jag plats kvar i väskan.
Hrm...måste vara nått jag glömt....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...