FLYTTDAX

Idag ska jag hjälpe Jessica med att flytta in en hel del kartonger till sin nya lägenhet.
Tjejen som fortfarande bor kvar i lägenheten har varit så snäll och låtit Jessica få stuva in så mycket hon kan i ett litet rum, bara för att bli av med det.
Så min sista semesterdag kommer att innehålla massor av slit, men vad gör man inte för sin vännina.
Cornelia ska på kalas idag så Lars får ut och hitta nått spännande tillsammans med henne som dom kan ge Hanna.
Cassie mår bättre och bättre, dock fortfarande lite ont i halsen men igår var hon med Sanna och hon var överlycklig att få ha en kompis här. Får hoppas hon mår ännu bättre idag.
Jag ska efter flytten ut till IKEA ( igen ) men denna ggr dit för att returnera lite som jag aldrig behövde och vem vet- kanske det blir mer fynd ( hahaha).
Skön söndag alla människor

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...