FYNDAT

Ja då har man varit ute på DJÄVULENS LABYRINT igen. Jag och mor körde dit och skulle hämta skåpet som jag sett igår. Det visade sig att det var slutsålt (såklart) i den färgen jag ville ha. - Men kan jag inte ta ert demo exemplar då som står där uppe på hyllan sa jag till butiksbiträdet och pekade på skåpet.
- Nja, jag ska kolla sa hon och gick iväg. När hon kom tillbaka så sa hon att det var helt ok att ta deras utställningsdemo och gick iväg för att hämta hjälp med att ta ner det från en hylla.
- Nu kör ni ut på fynd avdelningen sa hon så sätter dom på en ny prislapp till dig.
- Okej sa jag ( det hade jag ju inte räknat med förstås, jag var ju bara glad att det redan var ihop skruvat.
Nåja ,ut på fyndet och en ny prislapp kom på. Jag tittade på min mor när jag sett priset och sa
- Nu kör vi härifrån fort som fanken innan dom ångrar sig. Kan ju inte bli bättre ,färdigskruvat och halva priset bara att damma av det lite.
Nu väntar bara mitt behandlingsrum på en ommöblering. Hrm har ju inte ens tänkt ut hur jag ska ha det så det får bli helgens projekt.
Blir ju inget besök i stugan ändå eftersom Cassie fortfarande har ont i sin hals, däremot har hon ingen feber längre så hon är ju något piggare.
Nä, nu får jag ner och fundera ut en plan för behandlingsrummet.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...