LYCKAT KALAS

Cornelia blev överlycklig när mormor och morfar väl kom så hon kunde hugga in på sina efterlängtade kräftor,räkor,ägg och oliver. Hon börjar bli riktigt duktig på att rensa kräftorna själv och hon suger ut allt som går att suga ut ( blä ).
Vädret blev ju fantastiskt och vi satt ute länge. Tyvärr kom Cassie på kvällen och sa att han hade ont i halsen, brännhet var hon också 38,9 i feber. Medicin och nedbädning i sängen för hennes del. När alla gått och lagt sig så var det bara jag och Louise kvar som satt ute och snackade vidare ett bra tag ,men sen blev det kallt så vi lämnade bordet och gick in till våra sovande familjer.
Jag vaknade upp idag förvånadsvärt pigg, tog tempen på Cassie 37,9....okej, jag antar att vi inte kör till stugan som vi först tänkt oss. Cassie skulle varit med mormor idag också och fått gjort vid sina naglar men det fick också ställas in.
Blir en lugn dag idag med andra ord. Jag ska bort och hjälpa Jessica packa ihop huset för om två veckor flyttar hon....hem till oss ca 6 veckor innan hon får sitt nya hus.
Kan ju bli en intressant upplevelse.........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...