NU TILL DAGEN

Jag överlevde vistelsen hos Petra igår även om jag dock var något nervös över dom stooora hundarna. Speciellt Axel ( som överföll mig i soffan) verkade väldigt förtjust i mig och följde mig mer eller mindre överallt t.o.m ville han in med mig på toaletten MEN där gick gränsen hahah.
Nu tillbaka till vardagen. Ska förbereda för Cornelias 7-års kalas och eftersom hon ville ha disco så får vi försöka mörklägga källaren. Discokulan är på plats likaså discoljuset.
Cassie planerar lekar och Lars och jag planerar den hemgjorda pizzan.
När barnkalaset är slut och avklarat så blir det till att röja undan efter discot och sen förbereda oss inför kräftskivan som vi ska ha senare på kvällen. Med andra ord så har vi lite att stå i.
Lika bra att ta allt på en ggr så har man det liksom avklarat sen.
En hektisk dag som vi ser fram emot och en dag som Cornelia längtat efter.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...