REDAN ONSDAG KVÄLL

Ja då försvann denna dagen i ett nafs också. Full rulle från början till slut och nu är man mer slut än full....(?)
Längtar verkligen till helgen , känns som om jag ska på långsemester trots att det bara är över en helg. Faktiskt första ggr som jag gör nått utan vare sig mannen eller barnen. Har alltid varit alla tillsammans ,eller jag och Lars ( också mer sällan ) eller jag och barnen.
En helg tillsammans med en väninna ska bli kul att få uppleva. Det blir mycket sightsen, mycket promenader, mycket shopping ( tror jag ) och framför allt mycket "bara vara".
Vi hade först planerat Barcelona men när vi väl bestämt oss så hade priserna gått upp så mycket att vi inte tyckte det var värt att åka. Efter lite velande fram och tillbaka så beslöt vi oss för Göteborg. Henriette hade sen sett ett kanon erbjudande i en dansk tidning och bokade in oss.
Sen bokade jag in oss på en bussresa upp till Göteborg ( tar ju lika lång tid som tåget ) och allt var klart.
Får väl hinna till systemet och köpa en flaska champange imorgon ( hihi ) hur jag nu ska lyckas att trycka in det ???
Göteborg here we come (snart )

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har jo en granne som har kylen alltid full av skumpa....du vet, "for livets glade gutter går solen aldri ned".......hehe
du er velkommen at henta i alle prisklassor......

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...