STAN

Jag ,Lars och Cornelia åkte ner på stan. Cassie är fortfarande inte kry så hon ville stanna hemma.
Blev en hel ny höstgarderob till Cornelia ,hon var helt lyrisk över alla kläderna vi köpte.
Hrm, märks att hon vill klä sig som Cassie så det blev mycket tights och stora tröjor med tryck, skjortor och stuprörsjeans. Jag insåg plötsligt att all som gick i tjejfärger plötsligt inte var lika populärt längre utan det skulle vara helt andra färger än vad jag själv skulle köpt till henne.
Borta är min lilla prinsessa och fram kom en cooling.
Jag och Lars gjorde också lite fynd och vi han med en god kopp kaffe också innan vi körde hemmåt igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...