UTÖKAD FAMILJ

Nu har vår familj vuxit från fyra personer till sju. Hur kommer det sig kanske ni undrar. Jo min kära vännina Jessica har flyttat in med sina barn. Ja alltså inte för all evighet ( hoppas jag ,hih )utan tillfälligtvis i 4-6 veckor.
Hon har ju sålt sitt hus och får inte sitt nya förrän i "värsta " fall den 15 oktober och då stod hon ju utan någonstans att ta vägen, det kan hon ju inte göra så nu har dom flyttat ner i vår källare.
Klart att man vill hjälpa till om man kan ,sen får vi ju se hur det går.
Vem vet antingen blir det ett lyxliv eller går det kanske åt helvete.
Med lyxliv då tänker jag mer på för Lasses skull, kanske han inte behöver laga mat varje dag.
Ja inte för att jag hade tänkt börja laga mat utan jag tänkte mest på att Jessica säkert kommer att kocka när hon kan.
Hrm, man skulle kanske rent av säga upp städningen också hahaha, nä skoja bara.
Tiden får utvisa hur det kommer att gå men som tur var har jag ju kännt Jessica i ganska eller rättare sagt väldigt många år så vi vet att vi kan säga vad vi vill till varandra och att vi kan reda ut dispyter om sådana uppstår.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...