CIA SÖKER LÖNNMÖRDARE

CIA hade en ledig tjäns som lönnmördare. Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester var där tre personer kvar. Två männ och en kvinna.
För sluttestet tog CIA -agenten en av männen till en stor dörrav metall och gav honom en pistol.
-Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsett omständigheter. Inne i rummet, kommer du att hitta din fru sittande på en stol. Döda henne.
Mannen sa -Du skämtar,jag skulle aldrig kunna skjuta min fru.
Då sa agenten - Då är du inte rätt man för jobbet.
Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog pistolen och gick in i rummet.
Allt var tyst i ungefär en minut, sen kom mannen ut med tårar i ögonen.
- Jag försökte men jag kan inte döda min fru.
Då sa agenten - Du är inte rätt man för jobbet, gå hem med din fru.
Slutligen var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man.
Hon tog pistolen och gick in i rummet.
Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik,slammer och smällar mott väggarna.
Efter ett par minuter blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur pannan och sa
- Pistolen är ju för satan laddad med lösa skott, så jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...