EN SAK ÄR SÄKER.....

Och det är att jag omöjligt kan vara nykter nu kl. 07.50 ,dagen efter världens tjejröj.
Jag mår alldeles för bra för att det ska vara sant. Blev ju ganska sent igår, ganska mycket ( alldeles för mycket ) goda drinkar och ett hålligång :-)
Först till Maria och äta fantastiskt gott, sen in på 80-talsfesten på sundspärlan och plötsligt var vi nere på Harrys och dansade, Jag ,Jessica och Kajsa som vi sprang på på pärlan.
Ha,hah ha, vi hade jättekul och som sagt...var kom alla drinkarna ifrån ???
I taxin hem fick jag och Jessica världens skratt attack och det var omöjligt att vara tyst när vi trillade in genom dörren hemma så oops man råkade väcka Lasse, men det gick bara inte att sluta skratta....hahah.
Nu ska jag hälla i mig en kanna kaffe ,bara fallifall och sen ska jag åka på drejning ute i Vallåkra med en bunte andra "tanter" ,skulle nog hellre slippa det om jag ska vara helt ärlig.
Nåja, nu måste jag ha kaffe och kanske några huvudvärkspiller med mig fallifall hahaha.
Som sagt ,jag kan omöjligt vara nykter redan hahaha

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...