GODMORGON

Klockan ringde tio i sju....stön. Det var bara att masa sig upp och väcka Cassandra som skulle iväg med strövarna på morgonen. Kan ju säga att man är långt ifrån utvilad.
Vi kom hem ifrån Danmark i hyfsad tid ( 23.30 ) och efter att ha tagit oss hem med en svindyr taxi så stöp vi alla mer eller mindre i säng. Det är fan inte klokt att en taxi från knutpunkten och upp till oss ska kosta 200 spänn, rent jäkla hykleri pris som gjorde mig ganska irriterad och mycket pga att jag var såå jäkla trött.
Nu har jag iallafall skickat iväg Cassandra på strövarna ALLA andra ligger och sover som vanligt.
Ska iväg och rösta senare och jag tror att detta valet kan bli en riktig rysare och jag känner att man säkerligen kommer att följa valvakan. Vilket parti jag lägger min röst på förblir en hemlighet ( iallafall här på bloggen ).

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...