GODMORGON

Tänk att det redan är onsdag, vad skönt då är det ju snart helg igen.
Jag har en hyfsat lugn dag idag om man bortser från alla måsten som ska utföras.
Ska börja dagen med att lämna Sofia på skolan, tyckte det var synd att hon skulle upp i ottan med Jessica för att köras till fritids halv 6 på morgonen så jag sa till Jessica att jag fixar det idag, så det blir skolskjuts på morgonen här först till ena stället och sen till det andra.
Man får ju hjälpa sin "sambo" när man kan.
Just nu sitter alla barnen ( utom Cassie ) och käkar frukost och jag ska ner och förbereda morgonens arbete. Vad skönt det är att jobba hemifrån egentligen.
Ha en härlig onsdag och som sagt två dagar till sen är det helg :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...