HOME AGAIN

Var på Ullared strax innan halv tio och direkt blev vi av med varandra jag och Louise.
Cassie och Anna sprang också på sitt håll och vi ringde varandra lite då och då för att stråla samman. Handlade vi nått då??? Svar JA.
Blev en hel del vinterkläder till Bin Ladin ,Cassie hittade också en hel del och jag hittade lite till mig också.
Retar mig bara på att jag inte köpte en blender som Louise hade hittat, men jag orkade helt enkelt inte gå in igen.
Några tusenlappar gick det ju på dessa få timmar som vi han att springa igenom Ullared på.
Var inte mycket folk när vi kom dit men när vi kom ut...shit med folk det var då.
Hela parkeringen var full med bilar och jag var tacksam över att vi hade avverkat vår shopping.
Nu blir det middag med svärmor......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...