KAOS

Morgonen blev lite kaotisk, nja inte för min del utan för Jessicas. Hon körde Sofia till fritids kl 06 imorse och så långt var allt lugnt. Men sen kom hon med Sofia inrusande strax innan 07 och sa att dom väntat på skolan men att ingen personal fanns någonstanns. Efter 40 minuter gav hon upp och kom hem igen med Sofia och frågade om jag kunde lämna henne på skolan när jag ändå lämnade Cornelia. Visst,visst inga problem.
Jessica ringde sen och sa att fröken försovit sig och jag kan riktigt höra avhyvlingen som Jessica gett henne.
Nu får jag skynda mig ,lämna alla barn och sen hem och jobba häcken av mig idag ,men när denna dagen är avklarad så är det helg för mig.
Ska bli skönt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...