LÖRDAG

Vaknade på tok för tidigt, precis som igår, men denna morgonen vaknade jag av Jessica och Sanna som tassade runt i huset kl.05.00. Dom skulle köra till Ullared.
Försökte somna om men efter att jag legat och snurrat runt i sängen ett tag smög jag mig ner i källaren och somnade tillslut framför TV`n. Sömnen där blev dock inte så långvarig då Cornelia vaknade och kallade. Suck, bad Cornelia försöka sova lite till och jag hoppade in i sängen igen.
Lönlöst, lika bra att gå upp eftersom jag hörde hur hon låg och vred på sig.
Tassade upp igen och gick upp med Cornelia kvart över sju.........stön.
Tror jag får ta lite beautysleep sen när Lasse stuckit iväg på match och Cornelia är hos kompisen Hannah och leker. Känner mig som sju svåra år just nu och ser ut därefter med påsar under ögonen stora och mörka som kaffe filtret och med tanke på kvällens party så behöver jag verkligen min beautysleep.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...