MASSAGE

Nu sitter jag här ,helt inoljad på hela kroppen efter en fantastiskt skön bambumassage.
Min f.d elev var ganska nervös att ge mig massage. Hon hade inte gett bambumassage sen utbildningen och då är det ju klart att man har nerverna på spänn, speciellt när man ska ge sin instruktör bambumassage.
Lite småfel men efter ett tag så kom hon in i det och det blev en kanon genomgång av hela kroppen. Kommer helt klart att ringa henne igen och få fler behandlingar.
Har en ganska behaglig dag idag också, folk är sjuka och bokar av vilket leder till att jag blir arbetslös. Deppar inte för det, kan vara ganska skönt att ta det lite lugnt ibland i mitt annars så hektiska liv.
Lasse är fortfarande sjuk och ligger på soffan. Han har bokat TV`n tills ikväll när det är fotboll. Egentligen skulle han åkt suporter bussen ner till Malmö ikväll och tittat på fotbollen live men han får allt nöja sig med Tv`n ikväll.
Gör inget för jag ska ändå iväg och dansa Zumba efter jobb och efter det är man ganska slut som artist.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...