STÖN.....

Äntligen, äntligen är man klar för dagen. Gu vad trött jag är nu efter mååååååånga timmars massage. Fördelen med att ha mycket att göra är ju att dagen går fort och man närmar sig fredagen snabbare. Jag och Jessica har faktiskt tagit vars ett glas vin till maten idag.
Jessica har börjat sin helg redan och jag har det så lugnt och skönt imorgon med endast en kund på morgonen ,så vi tyckte vi var värda lite vin jag och Jessica.
Lasse är iväg och spelar bordtennis och han har sånt shå att hålla reda på fru 1 och fru 2.
Än så länge är jag iallafall fru nr 1 i hans liv :-) medans Jessica gör allt för att ta över den rollen hahahaha. Jag menar hon lagar mat och står i medan jag bara slappar ,hihi.
Fru nr. 1 är iallafall färdig för dagen nu och längtar grymt efter fredagen och helgen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...