TEKNISKA UNDER

Jag blir galen, varför strular allt just nu?? Nu har min laptop lagt av. Plötsligt så bara skiten hängde sig och nu vill fanskapet inte igång igen. Kommer bara upp en massa konstig jäkla text.
Fasiken också. Ringde min livräddare Petra och hon tror att det är en hårddisk krasch eller kanske ett virus ,vilket jag inte tror eller vill tro på. Vilken jäkla tur att man har fler datorer i huset då. Men jag blir bara så kokt på dessa tekniska prylar som jag inte begriper mig på.
#=&%¤&%##¤¤%%&&/& JÄKLA MÖG.............

2 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen i klubben;) Röksignal funkar alltid.....

Anonym sa...

Velkommen i klubben;) Röksignal funkar alltid.....

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...