GALNA UNGAR

Fick ett sms från Cassandra där hon undrade om hon och några kompisar fick ha Halloween sleepover denna helgen hos oss. Kunde väl tycka att en natt är ok MEN två?!
Jag smsade tillbaka till henne och sa att en natt är ok men andra natten får dom minsann sova hos någon annan. Tydligen gick det inte att sova hos nån annan för efter ett tag kom ett nytt sms -Men om vi tältar då för vi är många .
Okej!!!! frågan är då HUR många är dom och är dom helt jävla galna ,TÄLTA ? Det är för tusan minusgrader på nätterna.........
Svarade med ett bestämt nej men jag förstår samtidigt att tjatandet kommer inte till att sluta där. Suck !!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har tält, sovsäckar och underlag som tåler -20 grader....(ref.at vi teltar året rundt i Norge..;) Men da måste Cassy sköte min trädgård hela nesta sommar....hihi

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...