GODMORGON

Än sover alla . Lars är på jobbet och jag sitter här med mitt morgonkaffe. Vet inte hur länge tjejerna var vakna. Grabbarna stack vid 23.30 tiden och sen stängde tjejerna in sig i gästrummet där dom skulle sova allihop. Jag gick ner till dom halv ett och skulle säga godnatt och möttes av ett jätteskrik när jag tittade in på rummet, hahhah, dom såg ett spöke och blev skiträdda.
Ha ha snacka om att vi allihopa fick världens skrattattack när dom insåg att det bara var jag hahhaha. Fick order om att väcka dom kl 10.00 eftersom både Cassie och Malin ska ner till Landskrona badet och bada idag.
Lovade Cornelia att vi skulle baka idag.....frågan är bara om det finns nått kvar att baka av.
Det blev både muffins, sockerkaka och rosa chokladbollar ( negerbollar )igår. Skulle blivit en laddning muffins till men det ena laget glömde bakpulver i smeten så det blev mest en sörja av deg som rann ut i hela ugnen. Hrm, får nog bli en rengöring av den idag.
Huvudsaken är att dom hade roligt igår och det vet jag att dom hade och mellan bullbaket så dansade dom till WII spelet just dance2. Tjejerna lyckades få upp både Dennis och Axel att dansa också och Dennis visade sig vara en bra dansare och ville dansa hela tiden medan Axel fick trugas lite.
Härliga ungdomar. Lite film såg dom också men som sagt så fort killarna åkte så hoppade tjejerna i sina pyamas och stängde in sig på rummet för att göra sanning eller konka.
Skulle inte grabbarna varit med då ????

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...