HJÄRTKOLL

Totalt meningslöst besök hos hjärtläkaren. Dom tog EKG så klart, lyssnade på hjärtat och tog några blodprover på mig. Så klart var det ingen orytm i hjärtat just idag vilket jag sa till läkaren som var den mest tafatta man jag någonsin varit med om, han vågade ju inte ens titta på mig när jag pratade utan satt och tittade i golvet. Jag hade lust att säga till honom att - Hallå, jag sitter här uppe och har inte ramlat ihop på golvet än, men jag fick bita mig i tungan. Det är det värsta jag vet att prata med någon som inte TITTAR EN I ÖGONEN.
Bara genom att se på läkaren så kan jag nästan slå vad om att han har ganska mycket besvär själv med sin mage ( fniss ) . Arbetsskadad som man är....
Nåja jag är så klart inte klar med hjärtmottagningen än utan ska dit igen om 2 veckor för ett ultraljud av hjärtat, kunde dom inte gjort det idag också då så jag hade sluppit att fara dit igen.
Suck.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...