NÄSTAN KLAR

Nu har man snart gjort sin dags arbete och klockan är bara 13.30. Skönt. Blir badhuset med Cornelia senare och därefter har jag ett arbetspass till och sen är måndagen över.
Just nu så dansar Cornelia och Sofia till Just Dance spelet. Jag blir helt matt bara av att titta på dom små liven, dom är så duktiga.
Jessica far och flyger som vanligt, blir helt matt av hennes tempo hihi. Sanna är febrig och ligger i sängen. Cassie går i skolan än men kommer väl snart hem förmodar jag.
Jag ska ta mig en kopp kaffe och ringa några samtal, bla till en kurs som jag ska gå inom snar framtid ( om det finns platser kvar ).
Först mitt kaffe..............

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...