SJUK

Kl. 03.33 vaknar av att Cornelia kryper upp i sängen. När hon kryper in till mig känner jag att hon är varm som en kamin. Feber 38,3. Panodil men den får hon inte behålla särskillt länge förrän hon springer upp ur sängen och ut på toaletten och kräker.
Åh nej, inte detta tänker jag inte kräksjuka. Lägger oss igen, Lasse har lagt sig på soffan i källaren. Cornelia snurrar och snurrar och vill till slut in i sin egna säng. Kl. 05.16 stoppat om Cornelia och lägger mig för att försöka sova, lönlöst. Nu är det jag som snurrar och snurrar och tänker ut en plan för dagens arbete. Tack och lov har jag det hyfsat lugnt men inser att jag får boka av första kunden sen ska jag nog klara resten av dagen.
Kl. 06.30, Lasse väcker mig okej då har jag nog sovit ett litet tag då trots allt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...