USEL UPPDATERING

Poff så försvann hela denna dagen. Kom precis på att jag inte alls bloggat idag, fy skäms Tina.
Jag som brukar vara så duktig annars. Har helt enkelt inte haft tid att dryfta om mitt liv.
Vad har hänt idag då?? Det mest positiva är ju helt klart att Cornelias feber är borta men hon fick så klart vara hemma från skolan idag också. Vi har fixat och trixat idag, handlat, tvättat , banken, posten usch ja gjort alla dom där tråkiga måstena som man bara vill ha undan.
Nu sitter man här vid datorn och kollar sin facebook, mail och bloggar och funderar på om jag ska gå ut ikväll eller om jag ska strunta i det.
Ska, ska inte....thats the question. Lutar nog åt INTE hållet men man vet ju aldrig om andan faller på och man får ett ryck. Kunde ju vara trevligt att gå ut och träffa lite kompisar och folk i största allmänhet MEN orken..... hallå vart tog den vägen ???
Får nog se om jag råkade stoppa in den i tvättmaskinen eller nått, nånstanns måste ju orken tagit vägen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...