ZUUUUUMBA

Kom iväg på mitt älskade zumba pass idag bara för att få reda på att det var sista ggr, snyft.
Men men man har ju anmält sig till nästa pass som drar igång om två veckor igen.
Får väl helt enkelt ta och skaka loss lite på rumpan hemma i storarummet, hahahahhahahah.
Cornelia har fortfarande feber om ej så hög nu ,bara 37,8 så den går neråt.
Får trockla ihop dagens arbete imorgon och min kära mor kommer på morgon kvisten och tar ett litet pass med " Nonna ". Hur jag ska lösa dom andra timmarna , det får bara gå helt enkelt.
Klar fördel med att jobba hemifrån, man är ju liksom i huset om det skulle vara nått.
Nä nu är det en kall dusch som gäller så jag kan svalka denna supersvettiga degklump.
Godnight

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...